مرحله بیماری 3 کلیه با 48٪ عملکرد کلیه می توانم شانس به این معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 3 کلیه با 48٪ عملکرد کلیه می توانم شانس به این معکوس

س: من یک مرحله بیمار بیماری 3 کلیه هستم و دکتر به من گفت عملکرد کلیه من در حال حاضر 48 درصد است. من می خواهم بدانم آیا من می توانم یک فرصت به آن معکوس؟

: برای پرونده شما، شما می توانید یک فرصت آن را ارج نهند دارند، اما تنها اگر شما می توانید یک زندگی سالم زندگی می کنند و یک درمان مناسب.

شما می دانید مرحله 3 مرحله حیاتی است، در این مرحله کلیه خسارات متوسط ​​و هنوز هم وجود دارد باقی مانده برخی از کلیه می تواند موثر کار می کنند. علاوه بر این، برخی از بافت کلیه آسیب دیده است که می تواند توسط درمان مناسب تعمیر وجود دارد، بنابراین در این راه عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است.

چه درمان می تواند کمک به مرحله بیمار بیماری 3 کلیه معکوس بیماری خود را؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کمک به کسانی که مردم از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس بیماری خود را.

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با عملکرد کلیه را بهبود، پیشرفت بیماری کلیوی می تواند متوقف شود و معکوس. بنابراین افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید ارسال ایمیل به ما و یا پیام زیر را ترک هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: